Dax för en Mixfix

Hola!
Med anledning till att internet vart nere några veckor
ramlade jag ur mina nya rutiner..
alltså mina Mixfix! sorry för det,
men jag anar att ni har förstår detta ;P


Eftersom tiden gått, har även modet förändrats och hösten är snart här.
Eller om den inte redan är här ? då det är riktigt kallt ute nu.
När jag senast checkade ordentligt och hade tid, var det gladiatorsandaler, skinnjacka/jeans jacka,
och jeans- shorts som gällde.. det känns lite kallt nu. (hit med yllegullegos koftor och myspyshandskar!)
Men eftersom jag ännu inte vill ge upp sommaren har jag lagt in en matchande kjol som
skulle passa till dagens outfit.
Men! något som återkommer är "tjafsen" som jag och syrran körde på stenhårt (knallröda!) när vi var små...
och det var några år sedan dom var här, men nu kommer dom med stört!
Dock var jag lite osäker på dojsen , om det skulle vara platt eller heels?
till vidga byxor menar jag.. men en chansning på dessa heels (som jag äälskar!)
fast , nog tyckte jag de inte passade med toppen!
Sen - High Heels ger en bättre sexlivv, vilket övertygade mig :)
pricken över i:et är dessa glasögon som är ifrån mitt favorit märke som jag haft så länge jag kan minnas.


Top - Topshop
Jeans - Levis
Kjol & skor - tips från SalongK
glasögon - Dior

Ok, de är inte bara Mixfix jag är efter med..

Brad Pitt & Angelina Jolie släppde sina bilder häromdagen på sina små älsklingar
Knox Leon and Vivienne Marcheline (för hela 84 mille..)
och då kom jag att tänka på en sak, att tänk vilka perfekta bebisar!
(man ser allt att mammas läppar är med .. )
nej, att båda ens föräldrar är utsedda till världens sexigaste?
fast, dom kan ju inte välja sin mamma och pappa..


Visst fasen, semsester är planerad! ÄNTLIGEN
Jag pratade med chefen idag som sa att jag jobbat upp mig till två veckor betald nu,
vilket innebär att jag tar den ena i slutet på augusti
och den andra senare.
Frågade min mammas morbor om
vi fick låna hans fiskebod (som har allt som behövs)
i Marstrand en vecka, Jippi! det gick hur bra som helst..
Bara känna känslan, öppna dörren på morgonen och
ha havet utanför dörren och bara ta dagarna som dom kommer...
och dyrt verkar de inte bli.. mat & resor.. deni :D

Nu ska ja umågs med älskpälsk!
Niiittibitti :)


hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback