Bloggtips & amerikanska pancakes :)

Shooo :)
När jag stod och lagade min blandning av Amerikanska och Svenska pancakes,
så lyssnade jag även på radio P4 (tror jag det heter)
och då fick jag höra de sjukaste och ironiska skämt (!) fast..
det var då inga skämt,
Riktiga människor skriver arga-lappar till varandra (yea ingen nyhet där)
dock, har dom en egen blogg - där det bästa av det bästa samlas!




Klicka här om du vill ta en titt, haha man kan skratta ihjäl sig på denna sida.

Jo, pannkakorna igen,
dom har tydligen fil i amerikanska så jag körde på de,
dock hade jag ingen bikarbonat hemma så de blev mängder med bakpulver
och ägg... guess what.. dom blev suupergoa och riktigt pannkaks - bruna !
hihi, nu ska ja titta på Vänner :)

Kommentarer
Postat av: Helena.K.

Låter mumsigt! Får nog testa att göra såna pannkakor nästa gång!När brosan o jag var små gjorde mamma sockerkaks pannkakor till oss.Nyttigt,nja inte direkt,MEN jätte gott! Kram,kram

2008-08-21 @ 22:18:55
Postat av: HannaEllenor

Helena; Låter ännu mumsigare än mina =) undrar hur många olika sorters pannkakor det finns i vår värld? :)

2008-08-21 @ 22:26:11
URL: http://hannaellenor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback