14isblogg

Gaash vad trött jag blir på människor
som skriver "Hej, fint och du glöm inte läsa MIN blogg"
Alltså, ni som skriver så till mig (och det har vart många)
jag godkänner inte dom kommentarerna.

Jag tar min blogg på allvar,
för jag tycker om att skriva av mig och mina tankar,
sen finns det en del som skaffar blogg för att det är en stor trend nu,
jag kan ju säga att jag bloggat i 8 år, visserligen via andra sajter och inte så fin design
men det är inte vad det hela handlar om, för utan texten i en blogg är det ingen blogg.
Sen är det kul att följa andra bloggerskor som även dom tar sitt på allvar,
men då läser jag även mina favoriter därför att dom levererar.

Om man nu händelsevis vill ragga läsare, då är det inte så systemet funkar
det gäller att vara sig själv till 100 % och att följa med i disskusionerna här omkring,
att säga sin åsikt och sedan om man då skrivit något intressant så får man ju responsen
att någon blir intresserad av det JAG skriver.

Var precis inne på Tumades blogg (en av de intressantare bloggarna)
och läste ett inlägg hon skrev såhär imorse;





Just sånt här är så irriterande,
jag har läst Kissies blogg någon gång och hon skriver nog bara för
att det är en trend, och sen via sådana här kommentarer visar hon ju hur omogen hon är.
usch, säger jag.. och att sedan ge sig på någons barn, jag menar.. vart går gränsen?

Så ni raggare, byebye!

Kommentarer
Postat av: Jenny

visst är det!! inte värt att färga det där! Läste också det där...Hon verkar vara helt sjuk!

2008-08-21 @ 17:06:12
URL: http://yeahnysliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback