Valborg i filipstad

Hej mina vänner!
Idag är som alla andra dragar förutom brasan då!
Gick dit för att se och sen se om man kunde träffa på någon man kände,
inte för jag känner någon här typ.. så ja gick hem igen..
Känt mig väldigt nere, man säger att de är på högtider det är mest fylla och
så, och jag klandrar inte folk som super till då, för allt känns helt värdelöst att sitta själv såhär.

så, nu vet ni hur jag känner.

Här är en bild på brasan (som förövrigt höll på att sätta eld på trädet till höger) så folk sprang nästan därifrån.
Brasa

Ja, och här går lilla jag dit..
Hanna

Näni, somsagt känner mig deppig och pallar inte skriva , blir bara något negativt ändå.

Hoppas iaf ni har en bra valborg!
Nu ska jag starta en film typ förtrollad blir det..
Puss

Kommentarer
Postat av: Maja

Och du e söötast i hela världen, och en sak som inte du vet, tänker inte jag säga till dig för det e en överaskning, som du kommer att svimma av nyfikenhet skulle ja tro om jag känner dej rätt xD
Pilutta dej ;D
Jag älskar dej syster

2008-05-01 @ 14:27:20
URL: http://livetenligtmaja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback