Utmaning!

Tog emot en utmaning av fashionstars (maria)
för nu vill jag utmana er!
(ni som läser här och har blogg kan väl skriva sina
bloggadresser i kommentarfältet så ja får se svaren sen ;P bara ni ja inte kan adresserna på!)



Tre namn du går under:
1) Hanna
2) Lill Hanna ;P (av släkten)
3) Mamma (av primus ;P)

Tre saker som skrämmer dig:
1) Hur världen har utvecklats, & att någon jag älskar ska råka illa ut
2) Åska
3) spindlar

Tre saker du har på dig (just nu):
1) mjukisbyxor
2) marinblå lacoste t-shirt
3) snobbentrosor ;P

Tre av dina favoritlåtar just nu:
1) Takida - Surley sue
2) One republic - Stop and stare
3) Nordman - Lågornas sken
(yeeah, lyssnar ju på mix megapol dagarna i ända)

Tre sanningar om dig:

1) Jag sopsorterar inte - existerar knappt i värmland
2) jag är nöjd över mitt ansikte xD
3) Jag har inte riktigt kommit över mitt ex... (fast de erkänner jag knappt för mig själv)

Tre av dina intressen:
1) Min hund Primus
2) Dikter
3) Bloggen

Tre saker du verkligen vill ha:
1) En käraste
2) En 42" med sourand ljud (sorry spell)
3) en utomlandsresa

Tre människor du utmanar:
Alla som vill får gärna göra denna utmaning!



Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag har gjort utmaningen ;)

2008-04-25 @ 14:50:57
URL: http://livetenligtmaja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback