Sköööjj =)

Helluuu övriga världen!
Jag och Jimmy drog till Hotellet igår.. där träffade vi Erik (han som hade min lgnhet i filipstad innan mig) och han drog med sig till "kåren" typ nåt hängställe för dom som studerar på bergskolan festa.

Ja, träffa massa goa killar där och så stack vi alla hem till mig (då var klockan 03 ! )
yeah, Jimmy däcka och jag satt här med massa killar och hade skiit kul !

Sen träffa ja en jätte go kille som hette Karl, myspys =)

och ja, somnade klockan 7 i morse... upp vid tolv och ut och shoppa lite, köpte en ny dvdspelare saken var bara den de inte fanns någon kontroll.. och jimmy har såklart lagt alla filmer på en dvdskiva så japp , måste se igeenom alla för att se sista tex.

Nu sitter vi och tittar på "Harry Potter och fenixordern" =) Så kanske är dax att jag lägger lite tid på den istället så man inte blir helt bakom flötet hehe, förresten min dikt var med i tidningen idag !

Vi hörs sen, ikväll är de parkhallen som gäller xD

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback