Rögle !!!!

Vi e bast!
denna datorn har inte AAO om nagon undrar.

Thaha laser och hor overallt , nu nar ja har lamnat skane sa e de dags! hm.. haha
jaja nu ska ja lagga in bilderna, sitter pa jobbet och har inte mkt tid..


Det har ar hallen man moter nar man kommer innanfor dorren
 

Sen har vi mitt underbara kok




Sen har vi vardagsrummet



har har vi mitt underbara badrum, kanske litet men med badkar!


och den sista bilden dar en liten bushund har forsokt badda mamsens sang


Nu far ni kommentera vad ni tycker sa hors vi senare!

                                         puss och kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman ! Va fint du fått de! Tänk va vi slet. Hade ff mjölksyra i mina armar sa min massage tjej! hi hi. Inte konstigt man kände sej som en spagetti mamma ett tag. Kram mamma

2008-04-11 @ 18:28:05
Postat av: Helena .K.

Jättemysig lägenhet! Gött att vara på plats va?!Må så gott och jobba inte ihjäll dej! Man ska hinna ha lite sköj också!
Kram Helena

2008-04-15 @ 13:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback