Prison Break..

tittar ja inte på,
men fan, skrev ju "oc och one tree hill" som rubrik igår - läsarstatistiken gick upp med 90 %..
men jag börjar få en hel del trogna läsare, så - vilka är alla ni alla?
riktigt kul att så många läser iallafall =)
 
Shit, tittar på trean just nu, Xena - krigar prinsessan
haha senast jag såg den satt jag hemma hos Marie (hon hade ju trean försjutton!) och vi var typ 10..
vilka minnen =)
Sitter och försöker ladda hem MSN, men icke.. dessa moderna tekniska skit grejor haha ;P

Fick även veta idag att jag jobbar söndag , nice me lite extra.. förutom förra söndagen när var jag ledig senast?
minns faktist inte. . typ innan min födelse dag (ledig som iiii Slippa hoppa ur pjamasen, slappa framför filmer, ägna mig åt primus, ha hemma spa, gå lååång promenad utan att vara trött, städa.... you name it) naaa nu ligger Påkke och  drömmer här, låter som värsta krigarhunden!!

Naaaaa, nu såg jag även sista avsnittet av "ALIAS" .. kommer bli deprimerad säkert men vfs. kanske bra attde inte blir så sena nätter... på tal om det, la mig inte innan som ni nog märkte xD

Nä, sitter och tänker på alla braiga minnen från tonårstiden i edet, för allt sög ju inte precis..
som jaktstugan =) eller strippen haha eller vissa fester :D eller de bästa - Diddi_da_blondie_girl, Marie_the_bad_girl, Hanna_da_track girl, Sandra_da_wich_girl , hm var de fler? jää säkerligen haha men när vi satt på rampen (hur gamla va vi 13-15 ??)  och sa att vi var häxor och skulle flytta på en fimp som låg längst ner med blicken.. Gjorde vi det? haha och satt  titta upp i orionsbälte - våra stjärnor!
Eller alla gånger man hoppat ut genom fönster i smyg.. vilka minnen :D

Synd att man tappat kontakten med alla typ.. 
Pratade faktist med Emelie (Milli! som de var i grundskolan, själv kallades jag Nanna)
 igår och iaf, vi kom fram till undrar hur många i klassen som umgås/träffas nuförtiden?
Typ killarna spelar kanske fortfarande tillsammans, men tjejerna? naa ja å emelie umgås ju när möjligheten finns
vilket tyvärr inte är så ofta, men vi bestämde att när vi fyllt 26  och inte fåt någon inbjudan till 10 år efter 9an så ska vi fixa partyt =)
Undra va alla gör nuförtiden? och hur alla förändrat sig.. vet ju att Sofie,evve & Emelie fått barn.. ja vi får la se om ja själv hunnit fått en liten, ja menar de är ju faktist 6 år kvar!!

Nu måååste jag sova. Heejåååhå

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej Tjejen! Det är jätte kul att läsa din blogg! Jag är som du vet en av dem som följer den! Dessutom är jag en som känt dig från Edet tiden (dock ingen gammal klasskompis, he he). Kramar Erika

2008-04-18 @ 17:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback