One Tree Hill :D

Kommer i morgon om allt är som de ska vara..
(Som tex. den där jädrans ishockeyn som snor alla bra programtider....)

Så, nån som läser min blogg som tycker OTH är bra??
och såfall vad tycker ni om "nystarten" ? "vuxenlivet"..
Hitills för mig är de ok, fast förr tänkte jag alltid
- Äh, OTH kommer aldrig tappa tittare / läggas ner, de är ju så jädrans bra!
Men sen, nu så ligger de på OK och OK är inte bra, då tappar man tittare tyvärr,
Sawyer, Davis, Scott, Skills, Mouth, skärp er! och du oxå Lucas nya flickvän, som jag inte tycker om!!!!

denna "målade" Peyton i "high school" OTH

Och dehär med Nate i rullstol?
Eller Luke som den allvarlige tränaren? Nääädu, luke ska ju ha mjukiströja&jeans och vara tsmns me Peyton! (fast visst han är ju sexig i kavaj å slips men de e fööör spänt i vardagssituationer)
fast de börjar ju ljusna för Nate.. och i lööööv att Haley sysslar med musik igen =)
Men usch, hatar Kevin Federline... tur att Haley sparka ut skiten.

nu har ni fått höra mina åsikter... förresten vart tog Karen vägen??? Vet att hon åker jorden runt..
men saknar ju café myset !

Köpte ju somsagt frida igår och där va en bild på gänget.. Jädrans va ja diggar brooke och Peyts kläder!
Riktigt snyggt! =)

Visste ni föresten att ordet "glädje" inte går att böja i plural, försökte som sjutton och sökte på internet igår när jag skrev dikten , (som ni såg så ser de helt konstigt ut med "glädjes") men kunde inte finna något ord som passa bättre.. då hade allt vart förtstört.. vad hade ni skrivit?

Nu ska ja fortsätta städa lite! Hörs sen?
KraaaaaaaM

(denna bild tog jag förra sommaren i nykroppa/stentrö)
Den tog jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback