Några bilder m.m

Hej alla söndagssjuka människor.. förr när man gick i skolan hatade man söndagarna för att det alltid var så dött,
själv ser jag det som en frihetsdag xD Lixom - jag får städat undan veckans skit, jag har tid för mig själv (och primus såklart!)
typ. se en bra film, sitta vid datorn och blogga (!) , hemma spa, laga god mat..
typ dedär hinner ja inte om vardagar, för när man har ett jobb ägnar man energin åt det.
lixom bara turn off.


Jaja, nog om det.
Jimmy åkte hem för en stund sedan, vi satt uppe halva natten och såg film,
Jag funderar mkt på hur det skulle bli om jag bodde tillsammans med någon..
Jag menar, en helg räcker sen orkar jag inte mer.. stör mig på allt å alla typ..
Inget elakt de bara blir så lixom..

Sitter här med en film igång, VeckoRevyn i högsta hugg, en godispåse, primus söker uppmärksamhet, pratar med vikkz i headsetet.. och försöker blogga och fundera över vad jag vill skriva om.. + att jag håller på med ett boknördstest som syrran hade på sin blogg..
som tyvärr inte gick att länka in här för datorn vill inte fungera som den skall
 men är iaf 56 % boknörd enligt de =) hehe,

Jo, somsagt hade jätte skoj i fredags.. detta kommer bli ett långt inlägg så sluta läsa här om ni inte har tid ! haha


Här står Jimmy inne på Kåren, killlen bredvid lärde ja inte känna såväl för ha puckla på Jimmy någon sekund efter detta kortet togs så gardinerna bakom flög i golvet etc.
Jimmy å nån

Här är en hm fyllebild kanske ;P Nä, men vi gick ju samtidigt iaf detta ven av killarna som hängde med på efterfest sen =)  Har ett videoklipp (som tyvärr inte gick att lägga in via mobilen) där dom är gaanska galna..
Jon gilla spank  = )

Jon

Patric, mkt trevlig grabb de med !
PATRIC

                                                            Super kul boys!

Jag och Jimmy satt och tittade i fotoalbumet moch fick plötsligt idéen att lägga in några,
ja, kvalitén är inte den bästa men visst är de roligt med minnen =)

Här är jag (längst fram) och Heid ute på strövartåg i Ytterby med papsen och lillolle när han låg i vagn, icke med på bild dock.
Heidi o ja leker


Här får ni vrida på huvuderna, mobilen ville inte som jag.
Ja, det är som jag alltid sagt - duschen är mitt hem... hahaha =)

Hem :)

Från vänster
Sebastian (min bästaste bästa vän när jag var liten)
Heidi och sen jag. Barnens dag i Strömstad, vi är ju uppväxta i krokstrand som ligger vid gränsen till norge fram tills jag var 4 år sen blevdet lilla edet.
Nu till denna bilden igen, själv älskar jag min outfit! haha nä men seriöst - vad är mer inne idag än midjekjol med färg (och blommor) och vit t-shirt med disney avtryck, och pricken ovan i:et en rosasött didadem =)

Barnens dag

Denna bilden togs i Stockholm, minns mycket bus ifrån denna resan!
Minnet av felix och våra bus när vi var små kommer alltid finnas kvar !

(fr. v: Heidi, Felix & Jag.)
Sthlm
Jag (och kalle), Heidi i krokstrand i våra fina nya nattlinnen =)
Dom hände med i många år minns jag :D
Ja å heidi

Här har jag tagi mig ner i nåt konstig hål när vi var på semester på släktens sommarställe på Onsön i Dalsland..
minns att där var första gången jag pratade i en tegelstensmobil i Gunnars traktor =)
Saknar dessa underbara tider ! Heidi står och tittar nyfiket på om jag kommer fastna hahaha
Ja å heidi busar


I krokstrand, min lillebror Olof  är nyfödd och pappa är nyvaken som bara den, jag har sprungit ner för backen utanför vårt hus och skrapat upp pannan (minns det som igår) en annan gång ramla jag ner från bagageluckan från en bil så ja slov mig rejält sådant minns man!!
Papsen ser trött ut :)

Här är jag på dagis i flöghult och är i full gång med design !
Jag målar om


jag & en mkt talande bild, i dalsland och sommar och sol =) Kan de bli bättre?
Jag glad :)

En lite mer sleeeten hanna , detta kortet tog Jimmy idag när primus gör tass till mig den lille sötnöten =)
Jag o Primus

Det var allt för denna gången med bilder, nu väntar VR på mig och kan inte släppa tanken att den ligger här och väntar haha =)

Men, har skrivit ner denna texten tidigare i en gammal blogg men den är så fin,
det är Per Gessle som skrivit den och kanske inte en av hans kändaste låtar
men oj, vad den säger mkt!

Vem tycker om dig, lille vän?
När mörkret fallit och du längtar..
När du skrikit dig hes efter en vän, och bett om nåd att slippa vänta
È de stormen från havet? vissna blommor från landet? eller tynande glöd från nån eld?!
Tomma flaskor, och tomma rum en telefon som é helt stum
Säg vem tycker om dig? kär du,
när det du trott på gått mitt itu,
inte é de hon som du trånat, förfört och sen har lånat
till en dröm som tyvärr bara är din..

Vem tycker om dig, lilla vän?
När du é uppe å flyger å inte kan landa
när du ligger på gatan, i morgonens regn
ensam mitt bland tusentals andra
é de som du då känner, hennes läppar som bränner
eller bara en kullersten emot din kind..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback