Money, money moooney

Hihi yeee löning i morgon =) alltid den bästa dagen i månaden ;P förutom alla räkningar som ska iväg vill säga :P

Imorse försov jag mig.. har ju 7 larm men nope, inte ett minne av att jag stäängt av.. hm strange? jaa..
Kom åtmistonde i tid till jobbet.... vill gärna berätta mer men jag kniper om det.

Ja, så bra började min dag.. har faktist inte hänt något kul idag , vardag!
så nu ska jag fortsätta med min städning, Jimmy kommer ju i morgon och stannar helgen ut så då pallar ja inte städa =) Paaarty ! och sen har han med sig massa filmer typ. Alla national treasure, Alla bourne, Några Harry Potter, The gardigan (såå bra!!) , Gost rider, ja minns inte alla men de va typ 10..

somsagt tebax te städningen!
Hörs i morgon ?

Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback