lugna s(l)öööndag

Hejhej =)
Dags för en liten dikt, denna skrev jag för ett tag sedan och den är inte personifierad till mig.

Jag är tom inom mig, jag känner inte längre mina tårar rinna längst kinderna.
Jag hör inte längre de södjande ord de mina säger,
Jag drömmer inte längre.
Du tittade på mig men såg mig inte, jag stod rakt framför dig men du låtsadessom ingenting.
Jag försöker förklara men du lyssnar inte, förstå att de känslor jag hade för dig var äkta
Du var mitt liv, och när du slets ifrån mig förstördes jag.
Jag känner inte längre min förtvivlan.

Den är väldigt hemsk, och vågade egentligen inte publicera den just för att folk tror
den handla om mig. Men jag läser känslor och får min inspiration av helt andra saker.

Hoppas allt är bra med er annars, själv är de kaos hemma hos mig (när man haft en ungkarl som hälsat på..)
så ska städa undan här lite innan jag lägger mig, sen är de jobb i morgon soom vanligt.

Skönt, ledig torsdag/1maj, men jobbar extra näsa söndag.. så de jämnar ut sig ändå!

Just de, skrev ju igår att vi skulle dragit till Parkhallen, detta blev inte av för vi vaar så trötta efter fredagens festande ;P En annan gång...

Vad har ni hittat på i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback