Hej kära vänner!

Hur mår ni alla?

Jag mår bra =) Vart in på Gina Tricots sida och hittat en suuupersnygg kjol !
tyvärr ingen bild på den här men de är en svart vippkjol med dubbelknäppning och skärp
Ujuj ja bara älskar Gina.. ok , smink: Kicks, Accessoarer: Glitter,H&M, Kläder: Gina.. jaa massa andra ställer oxå såklart men gina har något för alla =)

Förresten,
Jag är med och tävlar på Natalie B´s blogg om ett hemligt paket till ett värde av 1000 kronor!
Tävlingen sponsras av: Bonnie & Clyde

image150


                          Tävla ni med vettja!



Jobbar och solar :)

Nytta med nöje? Japp, satt och tog min rast med solbrillorna =)
Sen var solen så stark att jag inte klarade att titta in i kameran ;P


Innan jag gick till jobbet, gick jag in på expert för att lämna en laddare... 3 veckor försent.. hihi,
gick förbi resterna av branden

Ruin
Usch.


Tittar på en av mina favoriter, Sex and the city =) oOooh Samantha har väldigt kuuul!!

Snart är det heelg, å parkhallen =) Pajtyyy ;P

Kommentarer
Postat av: Maja

OMG ! HAR EXPERT BRUNNIT NER ??? herre guud de kom oväntat :S

2008-04-24 @ 15:33:35
URL: http://livetenligtmaja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback