Härliga känsla.

Det börjar bli som vanligt igen. Jobbet är nu som vanligt och det är skönt att komma in i rutinerna igen, viktor och jag är kompisar igen, vi har nu båda gått vidare och det känns bra, kommer sakna honom vissa kvällar som ja alltid gör, men vi är vänner och ja. Så är läget, jag lever på dom fina minnerna, och dom är många :) nu ska ja fortsätta jobba. Kram


Några av dom fina minnerna =)

Vi nån dag innan jag flyttade från skåne

Viktor ja puss


I början, på fest hos
Karro en härlig kväll =)




Några veckor
innan jag flyttade =/

     

Första kortet
vi tog på oss :)



En kväll att minnas...
image137

Att älska är ingenting,
att vara älskad är nånting,
att älska och vara älskad är allting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback