Dags för en ny..

Helluu =)

Vet ni, idag var jag inne och pratade med en tjej som tatuerar, ni vet jag har ju denna tatueringen på min rygg,

                                         Tatto 

Så, nu ville jag skaffa mig en ny - en fjäril på handen.. eller något liknande.
Det första hon frågade var - Har du jobb....
jepp, så va den idéen körd, men ändå.. kan vara rätt smart att inte sätta den så kunder m.m ser den,
SÅ då går vi till mitt andrahands val, de som jag veelat i hm 2-3 år? En tattoo på vaden !
Denna är jag har på ryggen var lixom en impuls grej, den passa typ inte på vaden..
Jag tyckte den var väldigt fin, och Denise&Vikkz tyckte oxåå de,
jädrans viktor - De gör skit ont... hm, skrämde upp mig som fan gjorde han!
men de blev ett mkt bra resultat tillslut.
Den stl. jag ville ha ligger på 1000 lappen :)
hittade en tääävlande .. 
                                   image147
                            Tycker den var väldigt mysig, men skulle den passa på vaden?

Jopp, har ännu en överraskning på G, men detta kommer ni inte få se förrän om sisådär någon månad?
(schyyyyyys - ni som vet, knip!)

Wiiihi Nu e de 100 % säkert att Jimmy kommer på fredag, längtar! ska bli kul att hitta på bus på stan!
Speciellt nu när jag fick veta att jag jobbat 161,5 timmar denna månaden och vad betyder detta då?
Spendering =) Hm, ja vissa saker ja ska fixa som ja behöver till detta varma väder,
hittat en as snygg kjol på Gina, ska se om ja hittar den på webben? (Ja, jag har lite av mitt shoppingberoende kvar, men inte lika mkt som förr... handlade varje vecka ja nästan varje dag förr.. nu håller ja mig till en gång i månaden om jag har tur!! & då oftast på REA, så - nu har ja slitit lite mer än vanligt å då ska ja unna mig något som jag lääängtat efter - Kicks, H&M, Gina, Bikbok, MQ =) )

Jag

Ja, vet inte varför jag la in denna bilden.. liixom jeeeah, ni ser ju hur sommarklädd jag är =)
Och så e tattisen med på ett hörn =)
Det är jag i högsta grad - sommar, sprängande musik i öronen och ofixad frill =) thahah

Men titta här.. någon är trött (ovaaanligt!)
Primus

Men visst är han über söt  =)
 
Men nä ni, nu är jag oxå supertrött, upp om 10 timmar ju!! hehe.

Här kommer en dikt som min farbror visade mig för länge sedan,
hittade även denna bland mina gamla dikter.. ja den är lite lång,
men väldigt fin!

Den dagen kommer då min kropp ligger på ett vitt lakan och läkaren fastställer att mitt hjärta och min hjärna inte fungerar längre.
Ge då mina ögon till en man som aldrig sett en soluppgång, ett barnasikte eller kärlek i en kvinnas ögon.
Ge mitt hjärta till någon vars eget hjärta bara givit honom ändlösa dagar av smärta,
Ge mitt blod till tonåringen som drogs fram ur bilvraket så han får se sina framtida barn leka.
Ge mina njurar till en mäniska vars liv vecka efter vecka är beroende av en maskin.
Ta mina ben, varenda muskelfiber och nerv i min kropp och finn en metod som gör det möjligt för ett invalidiserat barn att gå, utforska varenda skymsle, ta mina celler om så behövs och odla dem så att en stum pojke kan heja på sitt favoritlag och en döv flicka kan höra regnet smattra. Bränn det som är kvar av mig och sprid askan med vinden.
Om ni måste begrava något så begrav mina fel, mina misstag, mina svagheter och fördomar, Ge mina synder åt djävulen och min själ åt gud. Om ni händelsevid vill komma ihåg mig gör det då genom ett vänligt ord till någon som behöver det!!

Den dikten säger så mycket, och jag ryser varje gång !


Några visa ord:

- Älska djupt och passionerat.
Du kan bli sårad, men det är det
enda sättet att leva livet komplett... 

- Låt inte ett litet missförstånd förstöra en stor vänskap... 
 
 - Kom ihåg att tystnad ibland är bästa svaret... 

- Om du tjänar mycket pengar, placera dem för att hjälpa andra  medan de fortfarande  lever...

(det var ett helt mail men tog ut de mest vädefulla för mig)


                                                                                                                                    Sov gott! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback