Branden i filipstad..

Kom till jobbet imorse, såg att halva filipstad var avspärrat, visade sig att inatt vid 01 hade restaurang "Två hjärtan" tagit eld, var och tittade på ruinerna vid 18 ikväll och då var branden inte helt släckt än.
Man hade evakuerat 33 pers från lägenheter i huset och runt om, men ingen skadades.
Och detta har det pratats om på caféet idag, alltid kul att nåt spännande händer i filipstad, synd att de skall vara under olyckliga förhållanden, men fick även höra att två hjärtan planerat flytt till bättre lokal (som behövdes!) Jo, har faktist skrivit om restaurangen tidigare i bloggen, var in där en kväll med H och köpte en drink (för 85 kr!) i ett litet glas utan is.. det var den bilden jag fått av de stället..
Men usch vad de luktar överallt! kunde inte ha öppet dörrarna in på caféet förrän vid 15 pga. rökutvecklingen.

Ja, det var ett "hett" ämne ^^

Något kul - Jimmy kommer hit i helgen :D
jippiii, vi bestämde att vi ska feesta järnet på fredag (o vädret tillåter så ska vi sitta ute och bara njuuuta och ta en kall öl på de) och lördag ska vi äta gott och softa med en film (om dvd:n tillåter!!)
Hm, undrar om alla invånararna drar sig till hotellet tidigare, nu när inte två hjärtan finns?

Jag var med på radio idag =)
ämnet handlade om kyssar, och ja, om ni inte lyssnade får ni inte höra (om ni inte frågar mig snällt, för de finns folk som jag vet läser här som är involverade i frågan jag svarade på hm.. haha =O )
Iaf, riktigt kul att prata med Ann-sofie andersson och han dendär killen =) gööör trevliga .. programmet "Mix match" på Mix megapol .. spelade in de på telefonen när ja pratade live xD

Nä, nu e ja super trött, mkt folk som ätit/fikat , beror nog på de härliga vååårvädret som jag älskar,
wooooho, rekordsommar säger dom! yippi... förutom när jag jobbar älskar jag värmen mums!

Sussa sötast =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback