Björn Gustavsson =)

Blir ett väldigt kort inlägg, sitter och tittar på "Parlamentet" där Björn medverkar ikväll, läste på txttv att han skada sig på armen under inspelningen hmm.. på tal om honom, syrran var och tog kort på hans hus häromdagen, har ju släktingar som bor i romelanda.. hm förstod de som dom vart totalt crazy av att bara sett hans hus.. undrar då hur de blir när dom träffar honom?
Hahah xD

Idag har jag jobbat, sen har vädret vart underbart så när ja sluta hämta ja primus åså margits dotter Victoria och så drog vi till en lekplats där alla tre fick leka av sig haha :D nä, den ungen är så go =)

Sen kom ja hem, och snacka om att känna överlycka i sig.. One Tree Hill !!!! och dom spela tbx så man fick se scener innan Luke&Payt gjorde slut... Mmmmmmm (K)(L)<3  Hahha

Nu ska ja skriva ner en dikt jag hittade häromdagen som jag skrev för några år sedan.

Jag vänder tillbaka, flyr ifrån nuet.
Förr var då och nu vet jag inte vem du är,
Kastar iväg nyckeln och springer dag och natt, till drömmens land
Varför så ledsen? Varför så glad?
Varför le när man kan gråta?
Mycket händer mycket sker
Skratten gråter och tårar ler,
"varför föddes jag?"
Med leende läppar, var alla så glada?
Sluta spela. tala sanning!

Hanna Ellenor Johansson November 2005


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback