Äntligen! + bilder

Yes! Internet är igång Yeeeeha :P
Perfekt !!!'

Ledsen för alla korta inlägg, de är tråkigt att aldrig kunna skriva av sig.
En av alla saker jag velat skriva om är att jag har allt jag vill ha typ, förutom en kille..
fan , känner mig nästan desperat, känner mig så ensam om kvällarna,
visst ja har primus men han ersätter inte precis en pojkvän.
saknar känslan av att vara kärlekskrank (som mamma sa förr haha)

Är det nåt fel på mig? Är ja ful? Är jag tjock?
Nä, för enligt mig är ja normal, relativt snygg och mullig,
så självförtroendet är det inget fel på..
Vågar jag inte lägga in stöten?
Jo de gör ja, senast fick jag ju även en killes nr..

förutom mina egna tankar sa en polare i helgen
att jag ligger 8 av 10 på både insidan och utsidan.

Jag faller alltid för "bad boys" eller ja, oftast ... iaf för fel sorts killar som de aldrig funkat med.
Jag har många jätte mysiga killkompisar, men inga jag faller för, man kan ju inte välja vem man blir kär i..
och den killen som ja spanat in, ja ja vet ju inte om han är intresserad precis.. visst han tittar på mig
men hur vet ja om han tycker ja e fin? eller är han intresserad ?
och, ja då borde jag väl ta reda på de.... men jag jobbade egentligen i lördags för att få se honom haha =)
för tänk om ja hade hamnat på efterfest eller nåt me honom ... men så blev de inte då.
Men ah, sen är kommer väl ensamheten av att så många av mina kompisar redan
har fasta relationer, dom har lixom sina liv med sin käraste.. och vissa även barn.
usch, kärlek är komplicerat... Where are you?


                                           Igår kväll tändes många ljus i sverige för Engla, även hos mig.
Ljuset för engla

och igår var jag, viktoria, margit & arne på cirkus.. svinit dyrt var det men fick se
bla. hästar, kameler&dromedarer, elefanter, katter.. ja och alla var sååå jädrans coola,
dom var typ totalt väluppfostrade och själv kände jag mig som ett litet barn igen...
Kamel :)

Och i morse klippte jag luggen !


och solen kom fram, likså solbrillorna =)


Nu ska ja chekka lite på tv:n innan ja sussar,
kommer nog upp en dikt snart, är på humör =)

                                                               Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback